Äpplepaj eller Äppelpaj?

Nu är jag helt proppmätt efter en underbar middad med Farmor och Farfar. Vi åt sushi och en äpplepaj jag gjort. Det blev supergod! Heter det äpple- eller äppelpaj? :P

Om ni undrar varför uppdateringen är så dålig så är det för att jag verkligen inte mår bra, orkar knappt öppna datorn :( Har gått runt med konstant huvudvärk i två dagar och inatt sov jag knappt någonting för jag kunde inte somna.... Det är skitsegt! Men jag hoppas att jag är bättre imorgon för då ska jag ut och käka med tjejerna :D Jag kommer gå hur jag än mår för jag får inte missa det! Fast man vill ju inte smitta dem :( Äsch, de får stå ut, vi kommer ju inte ses så mycket mer sen ;)

Aja, ni får en bild på mig i NY, längtar redan tillbaks...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0