Better than the first time

Nu sitter jag här med ansiktsmask och tittar på Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop. Våra middagsgäster gick hem för ett litet tag sen. Det var den svenska tjejen som går på TGS och hennes familj (är inte säker på om jag får skriva namn, TGS-regler). Familjen har jag träffat förut, men inte tjejen. Det var jättekul att ses och hon var jättetrevlig. Var kul att ses innan resan, så det inte blir ''Tja, ska vi dra till Ecuador då?'', om ni fattar ;)

Min dag har bestått av bakning och Farsta. Jag köpte en ny finklänning på rean, min andra känns sådär :S . Jag bakade limemazariner och chokladtryfflar till middagen. De blev sååå goda! Jag är en sucker för både choklad och lime, så det var farligt ;)




Ser ni vad gammal man ser ut om man gör såhär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0