JAG VET ATT NI LÄSER ! :D

Eftersom blogg.se har en grej så man kan visa statestiken så vet jag att ni läser ! :D Men... jag bara undra om alla kan lämna en endaste liten teeny weeny mini plutti nutttiiii kommentar om vad de vill veta om Maya! 

Ni behöver inte ha med namn eller någonting. Och det kan vara VILKEN FRÅGA SOM HELST. Typ, gillar maya råstekt potatais? Eller: Har Maya någonsin råkat kissa på sig på en offentlig plats? Då ska jag (Filippa aka awesomness in a human) svara ärligt på alla dom frågorna !!
SÅ FRÅGA NU DÅ! Och när jag säger vilken fråga som helst, då menar jag VILKEN FRÅGA SOM HELST. okej? Fattade ni eller ska jag säga igen? Igen? Jaha okej, JAG MENAR VILKEN FRÅGA SOM HELST! Och om ni inte fattar nu så tror inte jag att du är rätt person att läsa en blogg :D

Puss och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam och en liten klapp på axeln också följt av en vänlig high five och därefter får ni också en "näve mot näve". You get the thing liksom.




Kommentarer
Postat av: Lizette Van Essén

Just nu har jag frågestund på min blogg - ställ en fråga vettja! ;)

2011-08-19 @ 15:49:18
URL: http://lizettevanessen.se
Postat av: agnes

Söt du är tjejen! :)

2011-08-19 @ 19:14:46
URL: http://rockfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0