ROCK ON

Tja alla Mayas stalkers, Sandra som skriver! Jag är väldigt populär och Maya fick boka mig för flera månader sen för att jag skulle kunna blogga åt henne när hon käkar bullar hos morföräldrarna! Själv sitter jag och leker på facebook och suktar efter en cola (Har råkat li beroende...) Ja idag började skolan för mig och den skulle ha gjort det för Maya också om allt hade vart som vanligt men som ni redan vet så ska min lilla ärta börja på TGS för att hon är så grym! Jag kommer sakna henne miljarder gånger mer än vad ni kan tänka er men jag klarar mig nog! eller...? Äh det kommer bli bäst, jag ska ju hälsa på Maya!? Haha nu måste jag avsluta det här inlägget innan det blir en lång pea-kärleks-text!

Jag tar jämt en massa egobilder men dom flesta slutar såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0