Torpet

Nu är jag hemma igen! Vårt torp ligger utanför Karlskoga och är ett pyttelitet hus utan någontig. Vi har inte ens rinnande vatten. Det har varit så otroligt skönt att komma bort från storstaden och bara strunta i allt. Jag har gått i samma kläder nästan hela tiden, fast mest bikini ;) , för det spelar liksom ingen roll. Vi har inte gjort något speciellt, ibland har vi åkt in till stan för att köpa mat och en gång drog vi till Nora för att äta glass (den är sååååååååå god!! :D ). Jag har läst hur mycket som helst!

Vi har inte varit helt ensamma där ute. Ibland har det kommit folk för att hälsa på, till exempel mina kusiner. Och en dag kom Filippa och hennes familj för deras landställe är ganska nära. Det var kul att ses och vi hade jättekul :) 

 Det är såklart skönt att vara hemma igen efter två veckor utan att duscha varmt, men jag hade kunnat stanna längre.






Vi hade kul med båten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0