Morning...?

Jag har just ätit klart min frukost... Bravo Maya!! Nu bloggar jag från familjens IPad som är köpt i NY, så det blir inga bilder (jag blir galen på att blogg.se-appen aldrig kommer! Man har ju väntat i flera månader!!!) Vi åkte in till Skansen igår, det var ju midsommar och vi ville visa våra paraguayanska gäster hur en traditionell svenk midsommar ser ut. Det blev inte så mycket av det eftersom vi åt brunch innan, bara kollade på dom som dansade plus att det inte regnade en endaste liten skvätt. Det är första midsommaren på hur länge som hälst som det inte regnar! Aja, jag bakade en jättegod tårta med marängkräm och jordgubbar som vi åt efter middagen. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske sticka ut på en springrunda. De andra ska in till stan tror jag, men jag vet inte om jag pallar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0