NY dag 2

Vi började dagen med frukost på ett mysigt fik. Nilda körde en dunut från Dunkin' Donuts direkt efter :P

Sen gick vi till Victoria's Secret. Vi där inne i flera timmar! Det var ganska kaos eftersom der var rea på jättemånga saker. Men till slut kom vi ut. Det var först när jag kom hem jag märkte att de tagit dubbelt så mycket betalt för min BH som de skulle... Men det fixade sig ;) Efter det gick vi in i en sportaffär och kollade runt. Blev lite skor och annat :)


Sen åkte vi mot Central Park för att ha picknick. Vi tog med oss mat från ett ställe som heter Dean And Deluca. Jag hade sett fram emot att äta där jättelänge så det var kul. Jag åt lime- och chilimarinerad broccoli, grillad sötpotatis och jätteräkor med god sås :D


Sen gick vi genom Central Park ner till Strawberry Fields. Det var jättefint väder och allt var perfekt (förutom alla bajamajor som stod uppradade vid en väg, det luktade skit...)









Sen gick vi vidare mot en B&J-shop för att köpa glass. Vi gick lite vilse för vi hade inte adressen, vi visste bara ungefär var den låg ;) Men till slut fick vi vår älskade glass, jag tock en kula cookies and milk :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0