Skolavslutning

Igår var det skolavslutning! Det är så himla skönt med sommarlov :D Det kommer blir så otroligt kul att vara med alla kompisar och bara skita i skolan (även om jag längtar till hösten ;) ) Jag har inte bloggat för jag har faktiskt inte hunnis, bra start på sommaren va? ;) Precis efter skolavslutningen hade vi en överaskningsfest för Sandra och Lizz vid badberget. Det var jättekul och båda blev jätteglada. Direkt efter åkte vi och kollade på Elin när hon tävlade. Sen åkte jag hem och packade grejjer och drog till Sandra och sov där. Det var jättemysigt, vi tog en promenad och kollade på film :) Sen åkte jag hem så jag var hemma vid fem idag och då fick vi gäster. Jag vet inte vad jag ska göra imorgon, kanske träffa någon kompis. Juste, jag måste börja packa, vi åker ju till New York på tisdag (!)


Förra sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0