FREDAG

Det är FREDAG idag. Fyfan vad skönt. även om jag bara har varit i skolan tre dagar så ska det bli så skönt att vara ledig. :)

Juste, idag när jag cyklade hem skulle jag cykla genom en pöl. Den är ganska djup men man kan cykla igenom utan att bli blöt. Alla andra dagar har isen varit tunn, så det har liksom inte varit något problem. Men idag var isen tjockare så det kändes inte bra för cykeln, så jag skulle gå av och leda cykeln. Men där jag trodde det var kant (det var en kant där igår...) var det tydligen inte det så isen gick sönder och jag fick vatten upp till vaderna :( så jag tog ett stort steg åt sidan FÖR JAG VET ATT DET ÄR EN KANT DÄR men det var bara mer is. Så det slutade med att jag fick gå typ 10m med isvatten upp till vaderna och sedan cykla hem också... :(
Mina skor är typ förstörda nu....


Min nya outfit; galonbyxor med inbygda skor.... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0