Lektion på KNC

Hejsan! Som jag sa så har det inte blivit så mycket uppdatering, men jag har inte hunnit. Vi slutar fyra och efter det måste jag plugga lite. Sen är det middag och då är jag och Elin så trötta att vi däckar framför SATC. Haha, det ska bli skönt att komma hem imorgon, plus att jag har långhelg från fredag till måndag. Just nu håller vi på med ett miniprojekt där man ska hitta en mattematisk modell för förhållandet mellan en fjäders längd och vikten man lägger på. Längtar tills det är slut om 50 min... Men jag är färdig så det är ganska soft :) Juste, igår kollade vi på månen i deras stora teleskop. Det var jätte kul att se, man såg verkligen kratrarna och så! :) Ikväll ska vi inte göra nåhot sånt, bara ta det lugnt ;) Förlåt för detta tråkiga inlägg utan bilder eller någonting, men jag måste verkligen få skriva av mig lite. Ni får bättre bloggning imorgon när jag kommer hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0