Kamratstödjaravslutning

Min dag:
1. Cyklade till skolan vid 8.30 (SOVMORGON!! :D )
2. Vi åkte till Tanto och satt och snackade.
3. Drog vi vidare till Pizza Hut och blev bjudna på lunch! Inte helt fel ;)
4. Åkte jag till Filippa, vi låg ute i solen och chilla.
5. Hämtade hennes brorsa Erik på dagis
6. Cyklade hem till mig med Elin för att hämta grejer.
7. Cyklade tillbaks.

Det var min dag lite kortfattat. Orkade inte skriva värsta texten :P Nu sitter jag hemma hos Filippa. Sa sova här, och vi tänkte ha Heroes-kväll. Hon håller på att natta Erik, det går sådär tror jag ;)
Snyggingarna. Förlåt för dålig bild :(


Jag fick cravings på majs så jag var tvungen att ta med det. Problemet var att det inte fick plats min ficka, så jag fick sätta den på pakethållaren... Måste sett helt stört ut! Men är man sugen så är man ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0