-.-

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag. Det har inte hänt så mycket här... Imorgon blir det Halloweenfest :D

Idag var det en skitdag. Eller, det började bra med gymmet, och skolan var bra. Hade matteprov på statestik (statistik?) och jag tror det gick bra... Aja, när jag kommer hem ser jag att tvätten kommit tillbaks. Behövde verkligen mina jeans och en ny BH. Det var första gången jag inte tvättade mina BHar för hand, för alla sa att det var lugnt. Vad ser jag sen när jag ska lägga kläderna i min byrå? Jo, då har de skrivit mitt NAMN och RUMSNUMMER med SVART, VATTENFAST penna i ALLA mina kläder och underkläder. En av tröjorna var inte ens min. Jag vill inte ha mitt namn skrivet i mina kläder, och speciellt inte på sidan av min Calvin Klein BH eller min Victoria's Secret BH/trosor.
Sen var det bacon i min broccolisallad. Inte en bit, massor. Och jag blev inte ens erbjuden en ny utan bacon. Tack, liksom?


Min Calvin Klein-BH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0