Galapagos Baby!

Vi är på Galapagos nu :) Det är så jäkla fint här, supermysigt! Har just ätit frukost, snart ska jag börja gå mot stället vi pluggar i. Det är svårt att koncentrera sig på lektionerna för utsikten är helt otrolig. Det är jättemycket sjölejon här, och man får se sig för närman går så man inte råkar gå på någon!
Aja, igår simmade vi med hajar och havssköldpaddor!! Det var som en dröm, går inte att beskriva på ett annat sätt! Vattnet var djupblått och klart, och jag kom så nära sköldisarna att jag kunde rört vid dem om jag velat. Men eftersom Galapagos är ett naturreservat är det förbjudet, och jag respekterar det. Men ibland var det svårt att inte sträcka ut handen! Jag såg fyra hajar också :D De var ganska små (tror det var Galapagoshajar) och det var coolt. Vi kunde sett hammarhajar med, men vi hade inte den turen :( Idag efter lunch blir det snorkling igen, för nu ska vi kolla på dem i lågvatten eller högvatten. Har glömt vad det heter ;) Vi kanske får se när de parar sig (Filippa och Ylva, jag vet att ni är sååå avundsjuka nu!!)

Nu måste jag fixa mig för att gå till skolan, så hejdå!! Ska försöka blogga bättre här eftersom vi faktiskt har fritid!! :D :D

Igår var min banan orange!! Skitcoolt ;) Och eftersom de inte får importera någon frukt hit måste den vara 100% naturlig!

Kommentarer
Postat av: ylva :D

oh my freaking god

2011-10-10 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0