Snart Är Det Dags Att Tagga Vidare

Nu sitter jag på hotellrummet och lyssnar på musik. Min rumskompis är ute och köper glass (tror jag) men jag känner mig lite konstig så jag ska nog gå och lägga mig strax... Idag har vi haft hela eftermiddagen helt fri! Så jäkla skönt det har varit att inte göra någonting, inte ens en utflykt :P Om ett par dagar åker vi vidare från ön vi är på till en annan ö, och innom den närmsta veckan kommer vi vara på 3 eller 4 olika öar. Det ska bli kul att se de olika öarna här i Galapagos, tror det är annorlunda på varje ställe :)
Tyvärr kan jag inte visa några bilder från ön p.g.a. säkerhetsregler, men när vi åkt kommer ni få se lite mer hur vi haft det :) Ska se om jag kan fixa en karta och visa hur vi åkt :D 



Så ni inte glömmer hur jag ser ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0