Study Hall

Hej! Hoppas ni har en mysig fredagskväll där hemma! Nu sitter jag och pluggar. Vi har study hall, vilket är som läxtid. Jag jobbar på en Power Point om Galapagos som jag gör i spanska. Snart har jag NO, men inte vilken NO lektion som hälst, för idag är jag lärare! Haha, vi ska typ jobba på gruppprojekt, så det är inget stort ;) Läraren är på föreläsning, så jag fick ta över... Vi får se hur det går :P Efter lunch ska vi ha en föreläsning om vårat projekt WRIST 4 RIGHTS för några klasser här. Det ska bli kul :)
Imorgon ska vi hit till skolan för de har som en kul dag tillsammans (kan inte skriva vad det heter, tror vi är den enda skolan so gör det...). Vi ska sälja armband för W4R, och sen är det lite lekar, god mat etc. Ska bli kul att hänga med eleverna lite mer. På kvällen ska vi hem till elever från skolan och äta middag med vår buddy. Ska bli jätteroligt! Ni får höra mer sen, men nu är ni lite uppdaterade :P
LOVE!

Kommentarer
Postat av: Filippa

hahaha maya fattar typ hälften av av vad du skriver... men aja, menar du trivseldag? :D Vi har ju också det i KS men då äter vi inte god mat utan då kör vi typ fotboll.... jaja, men jag SAKNAR DIG! <3

2011-10-22 @ 12:31:00
URL: http://fkihlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0