MY NIGHT

Hej alla, Sandra här igen!
Idag har jag vart med min syster i Nacka Forum, trevligt trevligt! Köpte lite småsaker som jag kan fota imorgon om jag kommer ihåg det. Åkte direkt från Nacka hem till Linnea en tjej från mitt lag där en massa Enskede brudar va, vi snackade massa och käkade Thai-takeaway! Kom hem för ett tag sen och har kollat nån 11-september film... Juste träffade på Mayas mamma och hennes syster Nilda idag, det var runt k l2 kanske och då sa dom att Maya skulle landa om några timmar så nu måste hon vara framme i Ecuador. Åh hon har säkert the time of her life, haha! och Maya om DU läser det här: Hör av dig! jag hoppas du har det bäst och jag saknar dig! Love u broe <3
ROCK ON!
Puss/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0