SANDRA SAKNAR MAYA

Hej alla små leoparder!
Sandra aka Mayas BÄSTAvän här, jag har lovat Maya att gästblogga åt henne medans hon är ute och reser. Hon kommer såklart att updatera själv men jag kanske slänger in nått inlägg lite då och då! Jag hade tänkt att blogga igår men det var verkligen en usel dag, dels för att Maya åkte och för lite andra tråkiga anledningar som jag inte ska tråka ut er med! För er som inte vet vem jag är kan jag berätta lite: Jag heter Sandra Vahdani och bor i stockholm, jag går i kunskapsskolan enskede (Mayas förra skola) Det var när jag började där som jag lärde känna Maya. På fritiden så spelar jag fotboll och är med mina underbara vänner! Jag är väldigt social och alltid på glatt humör, eller? Haha jodå! Maya och jag har kännt varandra sen 2008 så det blir väll ungefär 3år, och ja vi har pretty much varit bästavänner sen vi träffades första gången haha! Jag kan tala om för er att Maya inte är särskilt normal, en av dom första gångerna vi var med varandra så började Maya blöda på fingret (Somvanligt) Och då fick hon för sig att smeta ut det på mitt papper, bra intryck eller? Haha fast jag kanske inte är så normal jag heller, jag älskar att bitas hehe brukar bita Maya i ryggen, det är mysigt! Haha nu kanske det blir lite för wierd inlägg men men... Måste bara berätta att jag just drack smält mörkchoklad utan att tänka på det, tjockis hehehe! Idag så ska jag vara med min syster och shoppa, och efter det ska jag träffa några brudar från mitt fotbollslag! Ikväll kanske jag träffar Lizette och Filippa. Det blir perfa! Jag lovar att nästa inlägg blir mer normalt haha.
Jag med Mayas katt bruno, Kan meddela alla att Bruno skulle vara god friterad!
Puss/Sandra

Kommentarer
Postat av: Nilda

Nej!! I stället för kyckling ben! :-)

2011-09-10 @ 19:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0